Kunstgras:
Sinds de introductie in de jaren 70 zijn er wereldwijd een tal van ‘groene toepassingen’,
vooral sportvelden, vervangen door kunstgras.
De laatste jaren kiezen ook steeds meer particulieren voor kunstgras als residentiële toepassing.
Een grote familietuin, een trendy dakterras, een strakke golfgreen, een kleine stadstuin of
een flink gazon rond een zwembad. Er zijn veel voorbeelden waar natuur gras weinig tot
geen kans heeft om te groeien. De oplossing? De nieuwe generatie kunstgras!
Dankzij intense R&D in de opbouw en structuur van natuur gras,
slaagt Namgrass erin een zeer natuurgetrouw product aan te bieden.
Sproeien, mesten, onkruid verdelgen en maaien behoren nu definitief tot de verleden tijd.
Namgrass:
Namgrass.com is sinds zijn oprichting in 2006 uitgegroeid van een kleine onderneming tot het snelst groeiende kunstgrasbedrijf in Europa. Op heden actief in meer dan 20 landen.
Een eerste fase start in juni 2006, wanneer N.A.M. BVBA wordt opgericht en zich op de Belgische markt profileert als distributeur van de DOMO kunstgrasproducten voor tuin- en terrastoepassingen.
In een tweede fase, die start in mei 2008, wordt een strategisch partnerschap gesloten met DOMO Industries waardoor de onderneming volledig verticaal geïntegreerd wordt.
Hierdoor kan deze nieuwe groeimarkt zeer snel en doelgericht worden bewerkt. In het teken van de verzelfstandiging van de residentiële activiteiten wordt de merknaam Namgrass.com gelanceerd, een nieuwe business line met hoogwaardige kunstgrasproducten voor tuin-, terras-, golf- en multisport toepassingen.